söndag 29 april 2012

7 veckor i DAG

Sophia har nu blivit lite kinkigare igen, vad gäller maten,Jag funderar på om det bara Är små kineser i magen, för hon äter bra så länge hon Får kokt ris i maten;-))!!, men nu ser man tydligt en liten bulle på magen när hon går omkring..
Hon kissar inne en del oxå, så det trycker på...
Ska bli så spännande att se vad hon har för små godbitar i sin mage ...


Hon väger nu 15.1kg 13,3kg från början=1,8kg
Bröstkorg 67cm 60cm från början=7cm
Mage 64cm 49cm från början=15cm

så nu börjar det hända lite...

5 kommentarer:

  1. Vi på North Bend29 april 2012 kl. 22:04

    Hade väl varit gulligt med små snedögda, gula (ris)gryn med namn som Ping o Pong!
    Allvarligt talat kommer det säkert bli helt fantastiska vackra valpar! Med en sådan mamma som sköna Sophia och en riktigt snygging till pappa!
    Inte konstigt att Robin föll som en fura för "Soffan" (som jag ibland lite vanvördigt kallar henne för) och det gav resultat också!!
    Så spännande!

    SvaraRadera
  2. Kallar du kalaspinglan Sophia för SOFFAn, fy på dig Fanzan;-))

    SvaraRadera
  3. Hahahahahaha.........tycker Soffan är gulligt och säger det bara när Du inte är i närheten! Älskar smeknamn. Det namn som jag använder mest just nu på Winston är Toy-Toy! Visst passar det på en sådan sööööt gutt!

    SvaraRadera
  4. Hihi, ursäckta jag tränger mig på, men visst är det underbart med smeknamn. Mina cockertjejer går under smeknamnen Prinsessan och Heffaklumpen...om ni hade träffat dem så hade ni förstått varför... "Soffan" är väl helmysigt, krypa nära och bara mysa... Tjingeling!

    SvaraRadera
  5. Du tränger dig inte på , bara roligt att läsa dina komentarer...

    Kärt 'barn' har många namn, säger det ju.. Gulligt med både Heffaklumpen och Prinsessan...

    SvaraRadera