söndag 13 maj 2012

Nu sitter jag här vid valplådan och det HÄNDer Vilken sekund som helst;-)!

6 kommentarer:

  1. Detta är så spännadne så jag tror jag kommer svimma... Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Detta är så spännande så jag tror jag ska svimma. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Som sagt, nervös. Kör dubbla kommentarer av ren nervosiet... Ja, gisses

    SvaraRadera
  4. Vi på North Bend13 maj 2012 kl. 13:41

    Hahaha, förstår vad Du menar, Annelie! Detta är ju nästan bara för mycket, först Olivia och nu detta! Solen lyser så vackert och vår
    käre sockerbulle är mest ute i trädgården och spanar ner mot Sötnosarnas hus. Det är varmt och han flämtar eller kanske han flämtsympatiserar med Sophia i denna stund?! Snart gör de entré,
    Näckrosdammens nya stjärnor!!! Vi längtar och håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. Tänk att de är här nu, och vilken palett Sophia bjöd på. Ska bli spännande att få höra mer om de små senare. Grattis än en gång.

    SvaraRadera